۰ تا ۱۰۰ پشتیبانی کوینکس (Coinex) | چت، تماس، تیکت (+عکس)
آموزش تیکت زدن در کوینکس(Ticket in CoinEx)
دستورالعملهای ارتباط با صرافیها و سایتهای، در خود سایتهای مربوطه، قرار داده شده است. برای مثال، فرض کنید که از یک سایت فروش بلیت، یک بلیت هواپیما تهیه کردهاید و ناگهان در ساعت سه بامداد بر اثر اتفاق غیرمترقبه، سفر شما به تعویق افتاده و یا لغو میشود.
اکنون میخواهید بلیت خود را فسخ کنید. طبیعتاً در چنین ساعاتی برقراری ارتباط تلفنی برای این اقدام میسر نیست و شما ناچار هستید تا از طریق پیام گذاشتن در سایت، مشکل خود را عنوان نمایید. به این عمل، اصطلاحاً تیکت زدن میگویند. پس تیکت زدن یکی از راههای ارتباطی با سایت، با هدف دریافت راهنمایی، پرس و جو، استفاده از خدمات آموزشی سایت و … است.
برای تیکت زدن در صرافیهای آنلاین، کافی است تا سؤال، درخواست و یا مشکل خود را به صورت مجازی و در بخش مخصوص سایت بنویسید تا صرافی آنلاین به همان طریق پاسخ شما را بدهد.
نحوه ارتباط با پشتیبانی کوینکس
ارتباط با پشتیبانی کوینکس از چند طریق امکانپذیر است:
۱- چت یا تماس آنلاین
۲- تماس با کارشناس کوینکس و ارسال تیکت
۳- شبکههای اجتماعی
۴- تماس با پشتیبانی فارسی کوینکس و مجموعه جکبلک جهت وریفای
چت آنلاین یا تماس آنلاین با کوینکس
۱-ثبت تیکت یا چت و تماس آنلاین:
برای انجام این کار ابتدا وارد حساب خود در Coinex شوید.
سپس روی باکس «راهنمایی» که در گوشه پایین راست قرار دارد کلیک نمایید تا پنجره آن باز گردد.
بعد از ان مسئله مورد نظر را در بخش جستجو «چگونه میتوانیم به شما کمک کنیم» وارد نمایید. به عنوان مثال اگر مورد شما در مورد گوگل آتنتیکیتور (یا واریز و برداشت، پسورد و غیره) باشد لازم است تا عبارت google authenticator را در این بخش ثبت کنید.
پس از وارد کردن موضوع سؤال، صفحهای باز میشود که در آن صفحه یک سری از نتایج برتر مشاهده میگردد. شما میتوانید با انتخاب یکی از نتایج، مطالب مربوط به آن را مطالعه کنید.
با کلیک برروی لیبل مربوط به نتیجه، میتوانید برای مطالعه در مورد آن مشکل به خصوص اقدام کنید. کاری که ما در تصویر زیر انجام دادیم:
برای بازگشت به صفحهی قبلی از علامتی که در تصویر هست استفاده کنید.
زمانیکه روی آیکون بک، کلیک مینمایید صفحه پایین برای شما باز میگردد؛ در بخش مربوطه باید نام و نام خانوادگی، ایمیل (ایمیلی که با آن در Coinex ثبت نام کردهاید) و در بخش بعدی مسئله خود را به صورت کامل وارد کنید و نهایتا بر روی «ارسال پیام» کلیک نمایید.
به این صورت، شما سؤال مورد نظر را از طریق تیکت زدن به تیم پشتیبانی کوینکس مطرح کردید.
۲- تماس با کارشناس پشتیبانی کوینکس و ارسال تیکت
برای برقراری ارتباط با پشتیبانی کوینکس، میبایست اول به حساب کاربری لاگین کنید و وبسایت Coinex را اسکرول کنید تا به انتهای آن برسید.
بعد از آن بخش پشتیبانی coinex را در قسمت پایین صفحه و سمت چپ، بیابید.
در این ستون دو انتخاب وجود دارد: مرکز راهنمایی و تماس با کارشناسان
زمانیکه روی «مرکز راهنمایی» کلیک نمایید، صفحه پایین برای شما باز میگردد؛ همانطور که در تصویر زیر میبینید، این صفحه چندین قسمت دارد.
بخشهای مختلف مرکز راهنمایی کوینکس، در عکس زیر قابل مشاهده است:
راهنمای تازهکارها: برای اشخاصی که به تازگی وارد حرفه تریدینگ و ارز دیجیتال شدهاند و چندان با اصطلاحات بازار آشنا نمیباشد.
توجه: برای آغاز فعالیت در حوزه ارزهای دیجیتال بهتر است با صرافی های ارز دیجیتال ایرانی شروع کنید و کم کم با افزایش توانایی به سمت صرافی های خارجی پیشرفته بروید.
بخش تیکت: اگر سؤالی دارید از این بخش میتوانید با کارشناس و پشتیبان کوینکس تماس بگیرید.
بخش عضویت در اجتماع: در این قسمت قادر هستید در شبکات اجتماعی coinex عضو شوید و آنها را ببینید.
بخش سؤالات متداول: در این قسمت به سؤالات رایج پاسخ داده شده.
با انتخاب سؤالات متداول و کلیک روی گزینهی «بیشتر»، تصویر زیر برای شما باز میگردد.
برای تغییر دادن زبان سایت به فارسی، در بالای صفحه و سمت راست، روی گزینهی English کلیک کرده و آن را به فارسی تغییر دهید.
اگر دنبال سؤال یا مسئله خاصی هستید، کافیست در بخش جستجوی سؤالات آن را بنویسید.
راهنمای مبتدیان نیز در صفحه پایین و زیر قسمت جستجو قرار دارد.
توضیح سایر قسمتهای این صفحه در تصویر زیر درج شده:
قسمت تیکت و تماس با کارشناس پشتیبانی کوینکس از ۲ راه قابل دسترسی است:
۱- از طریق صفحهی اول مرکز راهنمایی
۲- قسمت تماس با کارشناس پشتیبان
با یکی از این ۲ روش، به صفحهای که در تصویر زیر میبینید منتقل میشوید که ملزم به تکمیل قسمتهای مختلف آن صفحه هستید:
در بخش سمت راست و بالا میتوانید زبان سایت را به فارسی یا انگلیسی تغییر دهید.
در کادر Registered Email in CoinEx، ایمیلی که با آن در سایت coinex ثبت نام نمودهاید را ثبت نمایید.
در کادر Subject، موضوع مشکل خود را تایپ کنید. برای مثال مشکل deposit، withdrawal، ترید و…
در کادر Please select issue type، نوع مسئله خود را از بین گزینههای موجود، انتخاب نمایید. در جدول زیر گزینههای متفاوت و معانی فارسی آنها ثبت شده:
معادل فارسی | گزینه | ردیف |
مشکلات درباره واریز به حساب | Deposit | 1 |
مشکلات درباره برداشت از حساب | Withdrawal | 2 |
مشکلات درباره معاملات و ترید | Trading | 3 |
مشکلات درباره معاملات مارجین | Margin Trading | 4 |
مشکلات درباره معاملات پرپشوال و فیوچرز | Contract Trading | 5 |
مشکلات درباره با ثبت نام و ورود به حساب | sign Up & Login | 6 |
مشکلات درباره با تنظیمات رمز و امنیت حساب و تائید دو مرحلهای 2FA | Security | 7 |
مشکلات درباره احراز هویت و وریفای کردن | ID verification | 8 |
مشکلات درباره مشتریان | Clients | 9 |
مشکلات درباره تبلیغات | Promotions | 10 |
مشکلات درباره کدهای API | API | 11 |
مشکلات درباره با کسب و کار | Business | 12 |
پیشنهادها و شکایات و انتقادات | Suggestions & Complaint | 13 |
مشکلات در رابطه با دیگر مشکلات حساب | Other | 14 |
با انتخاب هر کدام از مشکلات بالا، یک گزینهی دیگر در رابطه با عنوان منتخب شما، باز میشود.
به عنوان مثال، اگر تتر یا ارزی از صرافی نوبیتکس به صرافی coinex انتقال دادهاید، به حساب کوینکس شما واریز نشده، ابتدا باید عنوانDeposit را انتخاب کرده و بعد Deposit to CoinEx address failed را انتخاب کنید که یعنی «واریز به آدرس کوینکس انجام نشد.»